merve9434 canim benim 2. Ayımin sonunda hersey cok cok duzelmisti. 40 gun boyunca annem kayinvalidem yanımdalardi. Cok sağolsunlar. Ancak onlari gonderip bebegimle basbasa kaldigimda kendimi cok daha iyi hissetmistim. Eş cok onemli. O ne kadar yanindaysa o kadar cabuk atlatirsin. Benim esim hergun disariya cikardi beni. Yürüduk oyle basi bos. Bol bol temiz hava. Bol destek ve dua. Ben esim.isteyken insirah acip dinlerdim. Nasil iyi gelirdi. Tavsiye ediyorum. Sana mealini yazayım. Bol bol oku dinle. Icine rahatlık gelecek :) ve her dertlendiginde yaz buraya. Henuz daha 5 aylik bebegim ama inan çok guzel :)
Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla
1- Senin için bağrını açmadık mı?
2- İndirmedik mi senden o yükünü?
3- O sırtında gıcırdamakta olan (ve bu şekilde sana eziyet veren) yükünü?
4- Senin şanını yüceltmedik mi?
5- Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6- Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7- O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8- Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O’na doğrul!