akillibidikcgty DogaLina o zaman çözüm şu bizde o uyuyunca uyuycaz yoksa uykusuzluk çekilecek gibi değil
Nisarabia27 22 aylık kızım 7 de kalkar mutlaka doğduğunan beri öyle 6 aylık kızımda 6 kalkar bazen de 5:30 uyanır çok zor oluyor benim uykum çok oluyor o saatlerde ama yok değişmedi kabullendim artık
akillibidikcgty Nisarabia27 bizimki sonradan böyle oldu . Bizde 7.30 8.00 civarı uyanırdık ama artık yok yani eğer böyle devam ederse mecbur kabul edicez
Duruhnm akillibidikcgty bizimkide 6 da uyanır oldu havalar erken aydinlandigi için bende camlara karton koydum 6 da uyanmıyor artık perde yada çarşafta gerebilirsiniz
akillibidikcgty T-24 ya linki kopyalayamdim buraya. Bi arkadaş paylaşmış arama yerine atak haftasi linki diye yazın ilk çıkana tıklayın.hesaplayabiliyorsunuz
akillibidikcgty Kimyahatun ara ara değişiyor uyanma saatleri. Biz 7.30 8.00 gibi uyanırdık ama bi süredir 6 da uyanıyoruz. Geçicek inşallah
Nisarabia27 akillibidikcgty artık gün daha çabuk ışıyor belki ondan olabilir daha çabuk aydınlanıyor haliyle erken uyanır 😁
Aminegokce akillibidikcgty ayy bende sizin gibiydim çok üzülüyordum bari 7 de kalk kızım o da olmuyorsa 6 buçukta kalk diyordum geçer inşallah alışacağız mecbur hava erken aydınlanıyor ya ondan da erken kalkabilir fon perde denediniz mi oda karanlık olunca kalkmaz belki
akillibidikcgty Aminegokce iki gündür perde var yok fayda etmedi. Bi şekilde yolunu bulup en azindan 7 de uyanmasını sağlamak lazim:/
Batuhantugce akillibidikcgty ay aynı dert bende de var gözlerim acıyor sabah açınca 😀 6 da kurulu saat oğlum karnını doyurup tekrar beşiğe bırakıyorum ama yok 😬
akillibidikcgty Batuhantugce valla bende artık baktim uyumuyor .aciyorum youtubedan alibabanin çiftliğini onu dinletiyorum (izletmek yok) orda oyalanıyor.bende yarim saat falan daha uyuyorum 😂😂😂
Batuhantugce akillibidikcgty bizimki hiç izlemiyor da dinlemiyorda 😅 Tek derdi benim gel al beni oyun oynayalım. Heralde artık düzelmez böyle gider kabullendim ama yine de zor 😅 Bu arada ben geç yatırsam da o saatte uyanıyor,sanırım alışkanlık oldu.
akillibidikcgty Batuhantugce kesinlikle bende geç uyutmayi denedim çözüm olmadi . Bi süre sonra sıkılıyor ses çıkarmaya başlıyorlar mecburen alıp artık güne başlamak zorunda kalıyorsun
bidunyamutluluk akillibidikcgty oğlum 6 aylık bir aydır hep 6da uyanıyor bugün 4te uyandı beterin beteri varmış 😂
akillibidikcgty bidunyamutluluk 4 mu 😭😭valla 4 e çekse uyku düzenini biterim heralde.ama bence bugünlük 4 tur ya :) yarın daha geç uyanır
bidunyamutluluk akillibidikcgty 3 gündür 4te uyanıyor 🤦🏻♀️ uyutana kadar ölüyorum. Uyku falan kalmadı zombi gibiyim 😄