akillibidikcgty Kızlar bebeğim 10 ay 7 gunluk bir süredir 6 civari uyaniyor bazen tekrar yataginda pispislayip uyutuyorum ama çoğunlukla tekrar uyumuyor rrrr. Atak dönemindeyiz bununla mi alakalıdır? Yoksa artık uyanma saatimiz hep 6 mi olucak ?
Aminegokce akillibidikcgty her bebek farklıdır ama maalesef yaz boyunca hep 6 ya doğru uyandık kış oldu max 9 da uyandı 17 aylik ve 7 de kalkmaya başladı. Bende sizin gibi erken kalkmalara çok takmıştım alıştım artık🤷🏻♀️🌸
Maryhoney akillibidikcgty geç yatırıp yorarsaniz biraz ileri atabilirsiniz ben kendimi feda edip yordum yordum bı de kayinvalide falan yakın kucaktan kucağa derken yoruluyor 8e çektim 3 gündür böyle ama sonrası Allah kerim 😬
Minik12_3 akillibidikcgty ay al benden de okadar A6 7 denilince bizimkine çivi bariyor sanki 😂 tövbe estağfurullah Yaaa Ben anlamadım Ki geç de yatırıyorum yoruyordum da ama yok aynı Değişen birşey yok. Valla bebeklerin var böyle dönemleri Yapicak birşey yok
akillibidikcgty Aminegokce önceden 8 e doğru bazen 7.30da uyanırdı yani uyanma saati hep böyleydi . Birden ne değişti de böyle oldu anlamıyorum. Uyku saatlerimiz düzenli yani. 7 ye raziyim 6 çok erken
akillibidikcgty Maryhoney ya onuda denedim normalde 9 gibi uyuturum 10 yaptım yine aynı saatte uyandı. Hatta kalın perde çektim gün ışığını görmesin yine uyandı. Uykusuda var aslında ama uykuya dalmaya direniyor.
akillibidikcgty Minik12_3 ya bir dönem olsun ona raziyim ama bundan sonra 6 da uyanicak olmasın. 2 aya işe basliycam 7 ye bile çekersem çok çok iyi olur
Ema akillibidikcgty bizde 10 ay 7 günlüğüz 5 buçuk 6 gibi uyanıyor bide gülüp alkış yapıyor atak ve dişten diye kendimi avutuyorum
akillibidikcgty Ema 5 disini art arda çıkardı o zamnlarda çok huysuz uyanıyordu ama şu anda dediginiz gibi sabah oldu ben uyandım der gibi mutlu bişekilde uyanıyor , umarım diştendir geçer. Yoksa bu boyle gitmez
Aminegokce akillibidikcgty ayy bende sizin gibiydim çok üzülüyordum bari 7 de kalk kızım o da olmuyorsa 6 buçukta kalk diyordum geçer inşallah alışacağız mecbur hava erken aydınlanıyor ya ondan da erken kalkabilir fon perde denediniz mi oda karanlık olunca kalkmaz belki
02Kaan12 akillibidikcgty O kadar hareketli oluyor ki tam oyun havasında oluyor uyutmak mümkün değil. Ancak iki saat sonra yeniden uykusu geliyo
Zidi26 Gec yatırın mantıgı cok yanlıs bebeklerin bir biyolojik saatı var erkende yatursanız gecte aynı saate yyanırlar bunarada 14.aydan bildiriyorım hala erkenden 6.30 danuyanırız
akillibidikcgty Kitapkurdumom bebisi 8 lerde uyanan annelere imreniyorum maşallah tabi. Bizede uğrasa keşke bir ara .
DogaLina akillibidikcgty biyolojik olarak bebeklerin uyanma saatleri 6-8 arası. Aslında onlar olması gereken saatte uyanıyolar ☺️ Bize erken geliyo ☺️ Büyüdüklerinde geçer heralde
akillibidikcgty DogaLina o zaman çözüm şu bizde o uyuyunca uyuycaz yoksa uykusuzluk çekilecek gibi değil
T-24 akillibidikcgty bizimde böyle neredeyse 2 aydır 6,5 -7-8 arası ondan önce kurulmuş saat gibiydi ama şimdi bambaşka acaba atak haftası hesaplayabiliyomusunuz? Belki bizde atak haftasındayızdır
akillibidikcgty T-24 ya linki kopyalayamdim buraya. Bi arkadaş paylaşmış arama yerine atak haftasi linki diye yazın ilk çıkana tıklayın.hesaplayabiliyorsunuz
Kimyahatun Bebeğim 8 aylık 5.30 6 da kalkıyor genelde. Hiç değişmedi. Bende biraz geç kalkacağı günleri bekliyorum. Daha çok beklerim galiba
akillibidikcgty Kimyahatun ara ara değişiyor uyanma saatleri. Biz 7.30 8.00 gibi uyanırdık ama bi süredir 6 da uyanıyoruz. Geçicek inşallah