Balloglumm valla benim oglumda uyumamak için direnirse hic zorlamiyorum. Benimki de 7 8 aylikken gece uykusuna gecmek kabustu. Besige koydugum an başlardi aglamaya. Bende kendi yatağimiza ,eşimle benim aramiza oturtuyorum. Loş ışık açıyorum. Kendi kendine oynuyor, maksimum 10 15 dk sonra kendini arkaya atiyor uyumak için 😂 hic ellemiyorum ama.hic konuşmuyoruz da .eşimle uyuma numarasi yapiyoruz. 😂 böyle böyle gece uykusuna alıştirdim. Şimdi 13 aylik. Gece besigine atarim. 10 dk oynariz ,sonra ışıgı kapatirim. Sallayarak ,hic konuşmadan uyuturum