Mom104 ben mi ön yargılıyım kadın derdini anlatmış hemen ne diye kötü anne yaftasını yapıştırıyorsunuz çocuk onun bıkar da bıkmaz da sizenesi acaba derdi şu olabilir şöyle şöyle yaparsanız geçer bizde bu yollardan geçtik inşallah sizin de geçecek deseniz geberir misiniz