Semraakal aynen canım insani öyle korkutuyorlar ki gerçekten hiç kulak asmadan Allaha sığınmak gerekiyor. Ama işte insanoğlu acaba nasıl acaba gerçekten öyle mi doğunca ölecek mi çünkü bana onu bile söylediler. Doğunca ölebilir diyende oldu, ultrason da solunum yok diyende. Başı küçük 2 hafta geride dediler diğer doktor başı normal karnı çok küçük dedi. Kendimi çok çaresiz hissettim. O zamanlar eşim de yanımda değildi askere gitmişti onun üzüntüsü üstüne çocuğun durumu panik atak oldum. Hâlâ üzüldüğüm zaman rahatsız oluyorum. Olan bana oldu yani. Çok şükür Allaha ki bebeğimn birseyi yok.. Yani doktorlara çok da güvenmemeli.. doğum yapınca bebeğine bak dediler kafamı kaldırıp baktigim yer başı ve karnıydı normal gördüğümde derin bi oh çekip şükür ettim.