Deniz3efe_ çok şükür 🙏🏻🧿🦋 sağlıkla büyütün evladınızı.
ama bir de şöyle bir gerçek var kimselerin bilmediği; bazı semtlerdeki şehirlerdeki doktorların ne yazıkki bu testleri yapan yerlerle maddi anlaşmaları oluyor, o yüzden bebek bekleyen ebeveynlere bu şekilde sonuçlar söyleyip isterseniz falanca yerde de test yaptırabilirsiniz yada kürtaj olmanız gerekiyor diyerek ikilemde bırakıyorlar, bir kaç kişi tanıyorum birisi aldırmıştı diğeri doğsun ne gelirse Allahtan o da benim evladım demişti doğum yaptı onun da çok şükür her şey yolunda yaşını bile geçti. Lakin onlara bu sonucu söyleyen doktor şikayet edildi ve meslekten men edildi bakanlık araştırması sonucunu.