Elifberat ben de hipp kullanıyorum alerjik bi cocuk dedi doktor ama neye alerjisi var bilmiyorum salgından epeydir kontrole de gidemiyorum bakadık neye olduğuna. Mamadan sonra kızarıp ter içinde kalıyo genelde de kaka yapıyo peşine. Kızarması ve terlemesini efor sarfetmesine ne aynı anda kaka yapmasına yoruyorum ama mamadan mı oluyo acaba dedim şimdi