Merhabalar, kızım 3 aylık, sürekli mızmız ve elini emiyor, memeden ayırınca tüm parmaklarını ağzına sokuyor,hangi bebek sütünü denediysem almadı (Hipp , SMA ) , 2 saat önce ilk defa arı mama verdim onu yedi, kusmadı tükürmedi, o saatten beri mışıl mışıl uyuyor, ne önerirsiniz nasıl yapmalıyım?