Kuboos_ ben kaşıkla yediriyorum ama benimki sade pirinç unu değil tahıllı olanı sadeleri bebekleri rahatsız edebiliyor yani bende denemiştim ama kızım çok huzursuz olmuştu 2 gün verdim o 2 gün de hep ağlayarak geçirmişti tahıllı da öyle bir sorun yaşamadık çok şükür rahatsız etmedi hem sadesine göre tatlısı daha az sanki sade pirinç unu çok tatlıydı eğer hala almadıysanız tahıllı mama alın derim veya meyveli olanlardan bide kaşıkla bence daha doyurucu oluyor 😊