Arasinannesiii 21 ekim doğumlu ama prematüreyiz biz 🙋 dişi çıkmadı ama 1 aydan fazladır ara ara belirtileri oluyor ki yerde beyaz şişlik oluştu bakalım ne zaman çıkar 😂 yumurta sarısı labne süzme peynir yiyor, yoğurt mayaladım ama sevmedi haspam 😂 çorba yapıyorum kabak patates ıspanak havuç tattı şimdilerde birkaç gündür karıştırarak haşlayıp blender dan geçirip veriyorum hele içine ıspanak koyduysam bayılarak yiyor anasının kızı 😂 sürekli konuşma çabasında, ağlarken meme diyor birkaç gündür her meme dediğinde emziriyorum ve cidden aç oluyor nasıl olduysa öğrenmiş ilk kelime olarak saysak mı bilemedik ama şimdiye kadar abi, dede, anne falan da dedi ama hepsi bilinçsiz belliydi ama meme bilinçli gibi biz de anlamadık çok erken anne başta olmak üzere bütün aile geveze olunca böyle oluyor heralde 😂😜 emeklemek şöyle dursun daha dönmeye yeni başlıyoruz, sırt üstü yatarken sola dönüyor bir tek, geri de dönemiyor ağlıyor bu sefer 🤣 ya da alt değiştirme yerinin kenarlarından tutunup kendini çeviriyor, o da bana işkence 5 dakkalık bez değiştirme işlemi oluyor 15 dakka, hanımefendiyi düzgün yatırılan diye uğraşmaktan 🤣🤣🤣