Arasinannesiii 12 ekim dogumlu kizim. 5,5 aylikken emeklemeye basladi fildir fildir donuyor 2 kez yataktan dustu simdi yerde yatiyoruz:) baba mama memee anne diyor, birde egeee geelll diyo ege kim bilmiyoruz:) ek gidaylada aramiz iyi sayilir sebzeler guzel gidiyordu taaa ki brokoliye kadar:) birde kahvalti vermeye basladim pure seklinde oguruyorr sevmedii. Daha yeni de desteksiz oturmaya basladi sukur ki hic oturmuyordu. Dogdugundan beride malesef ki uykuyu pek sevmiyor gunduz hic uyumuyor diyebilirim. Dişte henuz yok ama yakin gibii:)