PelinKaraca Hilfa benim küçük kızım da ufak doğdu o yüzden kaynanam ona mercimek diyor. Alıştım arada bende diyorum 😀
Mervemim Hilfa amann nasıl severse sevsin kadın boşverinn köpecik dese sorun edermiydiniz yok tavukda derse desin gülğn geçin ne olacak
Keremozaninannesi Hilfa boşverin ne derlerse desinler benimkide felaket diyor çok yaramaz aşağı götürdüğümde felaket geldi diyor hemen açık kapı dolap varsa kapatıyor 😂
zeytinlikek Hilfa benim annem bit, fındık faresi, bücür, köpek, kedi vs diyor😃 bence siz kayınvalideniz dediği için rahatsız oluyorsunuz. Bence uyarmaya gerek yok büyütmeyin
Eceoyku Hilfa benim kaynana da ciğer diyo 🙄 bi de iki ismi var öykü hira hirayı annemler istediği için koydu eşim sadece öykü diyo
Hirarzu Mom567 siz happy mom da da bu isimle mi giriş yapmıştınız sanki ordan hatırlıyorum sizi yada burda mı gördüm de öyle geliyor 🤔🤔
Caninanasi Hilfa aman siz de ne huysuzsunuz ya, nedir yani tavuk tatlı bir canlı, tavşanım diyince normal tavuk deyince mi kötü, valla ben çok kötü niyetli buluyorum sizin gibileri ya
AselveAnnesi Annesivekizi içimden geçenler tam da bu 🤗 ne var sanki öyle sevse 🤦🏼♀️ Benim kayınvalidem de istediği gibi seviyor. Ben de gayet normal karşılıyorum. Çünkü normal bu tür şeyler…
Kuzucukunanasi Hilfa bizimkiler de kuzucuk diyor ha kuzu ha tavuk önemli olan sevmesi, takılmayın boyle şeylere, allah başka dert vermesin
Prensinannesii06 Sedayvaz35 sana bunu diyen en azından okumamış biri bana doktor dedi 🙄 oğlum 2 kilo alıyordu her ay ilk doğduğunda baya iyi gidiyordu doktorda iyi besiliymiş ineğimiz dedi güldü bir de eşimde aldı beni çıktı ben şoku atlatamadım tabi
Sedayvaz35 Prensinannesii06 haklisin çunkü bizim ineklerimiz var.. besi işi yapiyoruz haliyle onümüz arkamız işimiź gücümüz inek.. ama doktorun bunu demesi gercekten saçma ve ayıp olmus..
Aylaninannesi Hilfa Kayınvalidem kızıma durmadan severken kapının ardında kalırımm, ayağına paspas olurummmm diye seviyor 😂😂 Anne öyle deme kapının ardında kalırım ne demek evine almaz seni de üzülürsün diyorum 😂 O öyle mi demek oluyormuş hic düşünmedim diyor ama yine de söylüyor 🙂