Herkes bişey diyecek kafan daha çok karışacak şimdi😂Bide ben karıştırayım kafanı ilk iki bebeğimi hastanede yıkadılar eve geldik bizde yıkadık hiç bi sorun olmadı üçüncü bebeğim yıkamadık hava soğuktu kayınvalidem düşmesini bekleyelim dedi iki haftada anca düştü düştükten sonra yıkadık ve sonuç göbeği iltihaplaştı yani niye önce beklemedik bebeklerim yıkadık oh misgibi rahat ettiler niye bunu bekleyip bebeği kokuttuk hala düşünüyorum🤦♀️