Momsbabyy sizce ne zaman yıkanır bebekler? 2 günlüğüz nasipse yarın 3 oluyoruz. Ne zaman yikadiniz bebeklerinizi göbek bağının düşmesini beklediniz mi? Biz arada kaldık kaynana tartışmalarından 😂 Sizce ne zaman yıkanmalı?🙏🏻
Kuzeyimm41 Momsbabyy biz düşmeden yıkamıştık yoğun bakımda kaldı 8. Gün geldi hemen yıkadık ama göbek bölgesini hiç ellemedik. Tam 10. Gün de düştü zaten
Hemera Momsbabyy göbeği düştükten sonra yıkamalısınız. Vücudundaki kremsi yapı çok faydalıymış bebeğe. Olabildiğince üzerinde durmalı. Benim kızımın 13 günde düştü göbeği ben o kadar gün bekledim yıkamadım.
Hacere Momsbabyy ben göbeği düşünce yıkadım, 8-9 günde düşmüştü sanırım tam hatırlamıyorum hastanede de yıkamışlardı.
Sevde2511 Momsbabyy canım ben işitme testi sorunu yaşamamak için başını yıkamadım kuşağına su kaçar diye ıslak bezle sildim ama vücudunu yıkadım 2 günde bir kasım doğumluyuz soguk olduğundan yoksa hergun de yıkardım sonra göbek bağını güzel kuruttum zaten 6. Gün düştü
Deletedmom201 Momsbabyy ben göbek bağının düşmesini bekledim. Türkiye’de şu anda bunu savunuyor doktorlar. Şu anda kazakistandayım burda da doktorlar hemen yıkatıyorlar 😅 çok ilginç . Bence kesin bir doğru yok bu konuda.
Defneyelin Momsbabyy Göbeği düşünce yıkadım canım. 50 günlüğüz. İyi ki de öyle yapmışım sonra düşünce bile enfeksiyon oldu
CankizimRavzam Momsbabyy bence gobek bagi dusmesini bekleyin enfeksiyon kapabilir ben 10 gun yikamadim illa yikamak istersende gobegini kuru tut serviks tabakasi bebegin kalkanidir hastaliklardan korur banada baski yaptilar ama ben yikamadim direndim sadece vucudunu nemli bezlede silebilirsin bebegin hayirli olsun anneler gunun kutlu olsun 🍒🍒😍🤗😘😘
esraeylul34 Momsbabyy Valla biz hemen yıkadık canimhobek bağına dikkat ettim yıkadık yani ben 40 cikana kadar 1 günde bir yaptiriyodum ciktikdan sonea 2 günde bi oldu 😘
Kubraegit1 Momsbabyy Hastanedeki doktor yıkamayın dedi kızım yoğunbakkmda yattı hergün yıkadılar 🤷🏼♀️
sukranaslier Momsbabyy canım doktor yıkama dedi bize göbek bağı düşsün bir gün sonra yıka dedi göbek bağı bir türlü düşmedi hemn annem yıkadı bebeği hemn kurudu ertesi gün düştü Hiç bekleme derim çocukta inanılmaz rahatlıyor
Muhendis_anne Momsbabyy bebeğimi hastanede yıkamamışlardı…dogumdan sonra bi gün kaldık eve geldiğimiz gibi yikadik
Elifmoms Momsbabyy eve gelince hemen yıkadık cok kanlıydı kafası falan silmek olacak iş değilç sonra göbeği düşene kadar yıkamadık bir daha
gvnkbr Momsbabyy benimki kaka yaptığı için normal dogamadi acil sezeryanla dogurdum dediklerine göre hakikaten çok bokluymus 🙄eve geldik 3gun göbek bağını su almayacak şekilde bez bantla sardım yıkadık bizimki özel bı durumdu sizi bilemem ama silebilirsinizde 👀