Nurhanalp Leblebininanasi pedia D verdi doktorumuz parabende yok demişti ve deviti onermıyorum kullanmayın onu deyınce aldık ve hıc sıkıntımız olmadı bizi anlattıgınız durumlardan
Ervaannesi Hanımlar benimde bebeğimde aynı sıkıntıya yol açtı bu devit 3 doktora sormadan değiştirsek bir sakıncası olur mu
Esilamm1 Leblebininanasi canım banada saglık ocagı verdi o d vitamini aynısı oldu çocugun ne gazı ne kaka sorunu vardı 2 gün kullandık onu mahvoldu çocuk hemen çöpe attım lanet ettim ondan wellcare diye d vitamini kullanıyoruz şimdi
Cdmars1 Leblebininanasi sağlık ocağının verdiğini kullanmadım bitkisel olmadığı İçin Bugün gittik kontrole doktora kullanmadım dedim oda bana bitkisel olan coledan d3 verdi. Bitkisel dedi. Bakalım kullanınca ne olacak benden merak ediyorum
BusbusveHashas Leblebininanasi ben de ilk gün devit3 verdim. Sonra araştırınca OceanD3-400Iu ya geçtim. Her gün tok karnına bi fıs. diğer önerilen markalar ise şunlar; D3 Royal Ocean D3 Newvit D3 Pur Devita Tree D vit Ve natura WellCare