Leblebininanasi D vitamini De vit kullanmaya basladik iki gundur bebegim mahvoldu Eskiden kakasini kolayca yapardı alttan gazini kalasini Simsi ıkına ıkına yapamıyor mahvoldu ağlamaktan yavrum .. Gaz yapmayan D vitamini önerilerinize açığım😊
galadriel Leblebininanasi ocean d vitaminini önerim biz kullanıyoruz 5 aydır bi sıkıntı yaşamadık💁🏻♀️
Balarisii Leblebininanasi bildiğim kadarıyla paraben de var kullandığınız d vitamininde 😕 katkısız olan 2 d vitamini var biri ocean, diğeri de wellcare
Leblebininanasi galadriel bebegim 20 gunluk bir sıkıntı olur mu ona başlasam acaba . Doktora sormama gerek var mı acaba
Leblebininanasi TalentedMom siz kaç damla veriyorsunuz ocean i acaba yeniden doktora sormama gerek var mı?
Leblebininanasi Balarisii Burdan okumuştum Doktora sordum yok öyle bir sey devletten şaşma dedi Para vermeyi cok seviyor insanlar vs diye sitem etti
Sule77 Leblebininanasi merhaba doktorunuz size sağlık ocağındakini önermediğini söylemedi mi? Bende ocean D3 kullanıyorum hem boyu çok güzel uzadı.Bakınn yorum yapanlar hep onu yazmış fiyatı biraz pahalı ama değer.
Leblebininanasi Sule77 Aksine doktora sordum gaz yapıyormuş bebeklere önerdiğiniz bir ozel d vitamini var mi dedim O da onlar para tuzağı para vermek istiyorsan al dedi Bizde devit kullandık
Balarisii Leblebininanasi inanamıyorum ya malesef doktorun ilgisiz ve araştırmayla uğraşmak istemiyorum ezbere muayene ediyor herhalde 😑
TalentedMom Leblebininanasi d vitaminlerinin hepsi 3 damladır canım sprey kullanırsan değişebilir ben de ocaen 400 ü gaz damlası önerisinde bulunmak İçin post açmıştım bunu çok önermişlerdi devit3yen iyi geldi onu kullanıyorsanız bence değiştirin
Balarisii Leblebininanasi canım 1 puf vereceksin her gün bence sormana da gerek yok o doktora sağlık ocağının verdiğini kullanmaktansa içeriğinde sadece zeytinyağı ve d vitamini olanı Saydığım markaları kullan 🌸
demetersoy Leblebininanasi devletin yazdığı vitamini bebeklere kabız ve gaz yaptığını bende burda okumuştum. Şansıma sağlık ocağımın verdiğini alamadım. Devlet hastanesi doktoruna giittiğimde söyledim alamadım ilacı diye doktorda bana mamsel pedia-d yazmış onu kullanıyoruz çok şükür Bişey yapmadı
Crescent96 Leblebininanasi Kesinlikle Ocean 400 👍🏼 1 fıs sıkıyorum agzına her gün hiç kabızlık yaşamadık. İçerisinde zeytinyağı var paraben 0. Devit de ise ayçiçek yağı ve paraben mevcut 🤷🏼♀️