ZMK gezentianne ağlama saati yok uykudan kalkınca meme için ağlıyor bide gazı olduğunda dün çok ağladı uymadı bugün çok uyudu az ağladı
minnosum25 ZMK o zaman olmaz normaldir gazın olması emmese bile o havayı alır bı şekilde demişti doktorumz
ElifEslem Siblkrdg bizim reflü de var birde alerji olup olmadığını öğrenmek için 2 hafta diyete girdim
Emin_e ZMK tam teshisi bilemem tabi ben dra sikayetlerimizi anlatinca o teshis koymustu. Mesela benimki gazini cikariyordu yine de agliyordu, normalden cok daha gazli oluyormus kolik bebekler. Ama belki sadece gazlidir sizin, o da zor zamanla geciyor…
Lilyaduademirci Karında şişlik varsa dokundurmuyorsa gazdandır eğer gazını çıkarırken bagarıyor veya aglıyosa aynı saatte aglıyosa koliktır yatmadan önce ayak altına acıelma yağı ile masaj yaparsanız katın masajı yapıp kiraz çekirdeği kemeri bağlarsanız sıcak kuzunuzu gece boyunca rahatlatıcaktır tabi bunun yanında gaz ilacı kullanmanız şart biogaia gaz ilacı arasında en ıyısı benim bebegim 10aylık kolik denemediğim almadıgım ilaç kalmadı gitmediğim doktor kalmadı nacizhane size tavsiyem budur uygularsanız rahat eder kuzu
ZMK Lilyaduademirci gazını sürekli çıkarıyoruz dünden beri ağlamamıyo keyfi yerinde maşşallah diyin ☺️
Cananbzkrt ZMK kolik olsa durmadan surekli ağlar belirli bi saatleri oluyor benim oglan mesela geceleri hep ayni saatte aglamaya baslardi 2 3 saat susmazdi zor sakinlestirirdim denemedgimiz damla kalmadi nerdeyse ne çektim bi ben bide esim birde allah blir . Biogia ve relactaz kullandim cok sukur onlar cok iyi geldi . Suan gaz sorunumz bitti denecek kadar az kullanmiyorum damlalarida . Gurul gurul sesler hala gelir bizde
ZMK Cananbzkrt kolik değilmiş bebeğim 2 gündür sürekli uyuyo gazını sürekli kontrol ediyoruz emmeden önce emdikten sonra çıkarıyoruz hiç ağlamadı
Nhy ZMK Benim bebeğimde kolikti 3 ayımız cok zor gectı gercekten annem ve kardesım yanımda olmasına ragmen hep birlikte cok yoruldum hıc susmuyordu sürekli ağlıyordu gündüz uyuyup gece 11 de baslayıp sabahın 9 na kadar uyumadıgını bilirim süpürge mı calıstırmadık fön makinesimi ne ararsan valla 3 aya kadar zorlandık sonra kendisi düzeldi genelde kolik bebekler belli saat aralıklarında ağlıyor ve hıc bır sekılde susmuyor eğer karnı tok altı temiz ve bir hastalığı yok olup o kadar ağlıyorsa koliktir metsil vb gaz ilaçları kullandık hıc bırı bır ıse yaramadı Allah kolaylık versin