ZMK kolik bebek genelde hergun ayni saatte ve ayni surede aglar. Mesela benimkinin saat 19.10 ve gunduz 11.30 du… oyle kolay da gaz cikaramazdi, dusla masajla plates topuyla… bazen hicbiri kâr etmiyordu… her gun duzenli masajla ve damlalarla, en fazla iki gune bir dusla biraz hafifliyordu… simdi 3 aylik oldu, gaz sancilari arada devam etse de eskisi kadar degil şükür.. ben de tamamen gecmesini bekliyorum gunduz uykulari için