Boylu0104 Melihaa hangisinden bahsediyorsun canım ben yoyookido markayı aldım e bebekten 250 liraydı sanırım cok cok memnunum kademeli oluşu cok iyi oturma pozisyonuda olması iyi yani arastır derim
Melihaa Boylu0104 aynen o hoşuma gitti benimde ama bi kaç mağazaya sorduk kalmamış babamızda taktı bu gün alıcam çok güzel diye şu piyanolulardan almış şimdi inşallah sever bebeğim 😍
Boylu0104 Melihaa inşallah canım ben uzun vadede kullanırız diye o modeli tercih ettim oturdugu vakitte oynayabilir 😇
Zeynep1453 [bilinmeyen] daha dün gece verdim 20sinde gelecekmiş ama mağazada bakmıştım hoşuma gitmişti öyle aham saham bi indirim yok ama yeni yılda bunu bile bulamazsam diye aldım. Bebeğim 49 günlük daha
Esrayukselkosu Aysenur42 şubatta almanızı öneririm şubat indiriminden ben geçen sene 2200 lira olan arabayı 1480 liraya almıştım
Aysenur42 Esrayukselkosu Yeniyılda zam gelir diye korkuyorum. Sonra da onun üzerinden şubat indirimi olursa en kötü aynı hesaba gelir. Joie chrome düşünüyorum şuan 1.250₺, siz hangi arabayı almıştınız?
Yelizsa MucizemGeldi Ben bugün oyun halısını ebebekten alacaktım. İnternetten daha uyguna bulabilir miyim diye bakındım meğer hepsiburada da indirim yapmış daha uygundu oradan aldım 👼🏻
Yelizsa 1mom1baby her gün birşeylerde indirim olacakmış örn bugün oyuncaksa yarına Bebek arabası olabilir gibi siteyi ay sonuna kadar takip etmek de fayda var
1mom1baby Yelizsa sağ ol canım öğrendim buna ek olarak bende yaziyim bugün mağazada sordum şubatta baby plus bebek arabalarinda %20 indirim olacakmış ve başka indirimlerde olacakmış
Yelizsa Rabia88 oyun halılarında indirim olmuş bende takip ediyordum Ancak hepsiburada daha iyi fiyata bugün satıyordu