Deletedmom334 ben emzirme atleti kullanıyorum. Hem atlet hem de içinde sporcu sütyeni şeklinde sutyen var. Bi sutyen bi atleti açmakla uğraşmıyorsun. O kadar rahat ki şu zamana kadar aldığım en iyi şey diyebilirim. Malum karantina nedeniyle evdeyiz zaten ama çıkmak gerekirse de göğüs pedi yeterli oluyor ucunun belli olamaması için. Ayrıca bedenini alırsan gayet iyi tutuyor sarkma gibi birsey olmaz.