Deletedmom334 ya ben hamileliğin son zamanlarında başlayan bi sızıntı problemiyle uğraşıyorum sütyen yoksa saniyesine akmaya başlıyor süt ki öncesinde sütyenin bedenime değmesine tahammül edemezdim. Emzirme sütyeni almıştım doğumdan önce penye olanlardan ama o kadar küçük geld ki kapları sütle dolunca her eğildiğimde dışarı çıkıyordu Pentiye gidip toparlayıcı airy form diye bir modelden aldım bir de mamma emzirme olanından. Evde emzirme Sütyeni ve dışarda da form olanı kullanıyorum rahatlıktan kırılıyorum 😍 yoksa çocukla uğraşırken eğil kalk alt al hoplat sürekli lekeli kıyafetler 😒