ZMK oncelikle siz rahatlayin ve uzmemeye calisin kendinizi, bebeginiz buyuyor o gaz sancilari, ikinmalar hep buyume icin.. gaz cikarmayi bile dogduktan sonra ogreniyor yavrucaklar napsinlar o yuzden agliyorlar.. gaz masaji, plates topunda hafif hafif ziplama ve beyaz gürültü, duş aldirma bunlar rahatlatan seyler… bunun yaninda nurse harveys surup ve bio gai benim bebegime iyi gelenlerdi her bebekte ayni etki olmuyor ama. Simdi bile saat 4 ten beri gaz cikarmasi icin ugrasiyorum henüz ağlaması kesildi…ama zamanla azaliyor ilk zamanlar her gun ve gece boyleydi simdi arada tutuyor… 3 ay 6 gunluk oldu:)