Bebeğim 23 günlük 2 3 gündür kıvranıyodu kendi kendine çok gaz çıkardığından sıkıntısının gaz olduğunu düşünmedik doktora götürdük gazı var dedi sap simplex verdi gazını kendide çıkarıyor sırtınıda sıvazlıyoruz ama ağlıyor o ağladıkça kahroluyorum ne yapmalıyım bu durum geçer mi yoksa aylar sürer mi 😔