Taze_annee merhaba canım benim oğlumunda sol kalçasında gelişim geriliği vardı , 2 aylıkken farkedildi palvik bandaj kullandık 2 buçuk ay , şimdi 6 aylığız tekrar kontrole gidicez en son kntrolde herşey düzelmişti
vakit kaybetme gerekirse başka ortopedi doktoruna git 🤲🏻 Çok geçmiş olsun