Taze_annee
Benim bebeğime de ortopedi doktoru bir bacağında gelişim geriliği var demişti. Benimki de 2 aylıktı götürdüğüm zaman. Ama kesinlikle korkma özellikle kız bebeklerinde, ilk sezaryen doğumlarda %90 denk geldiğimiz bir durum, sakın kimseyi dinleme çift bez falan sar diyenler olursa kesinlikle öyle birşey yapma, 3. Ayına kadar zaten düzelmiş olacaktır demişti. Aynen de öyle oldu, 3. Ay kontrole götürdüm herşeyi normal çıktı canım sakın düşünme. Muhtemelen senin bebeğinin de düzelir. Ama kalçası çıkık değildi benim bebeğimin onu da belirtmiş olayım. Sağlıklı günler diliyorum.🌹