Livabade merhaba canım. Benim kızımın gözü de böyle olmuştu. Akıyordu, yapışıyordu açamıyordu. Doktoruna götürdüm, göz doktoruna götürmemi söyledi. Göz doktoru enfeksiyon kapmış dedi ve damla verdi iki üç gün içinde düzeldi. İhmal etme mutlaka göz doktoruna götür. Ewt geleneksel tedavilerde çayla pansuman yapın deniyor ama siz risk almayın enfeksiyon olabilir ve tedavi edilmezse zararlı olabilir. Mutlaka göz doktoruna götürün. Geçmiş olsun.