Livabade Benim bebeğim 2 ay 9 günlük hala geçmedi. 15 günlükken başlamıştı. O aralar ortam çok kötü olduğu için doktora götürememiştim. Sarı ve yeşilimsi çapak oluyor ve sabahları açamıyor. Sadece ılık su ve pamukla sildim her çıktığında aldım çapakları. Kesinlikle süt ve çay denemedim. Geçer gibi oldu tekrar başladı. Geçen hafta çocuk cerrahına gitmiştik onu da gösterdim. Yeni doğan bebeklerde bazen gözyaşı kanalı tıkanıklığı veya darlığı olabiliyor ondan şüpheleniyorum dedi. Damla verdi 2 gündür kullanıyoruz. Geçmezse tekrardan göz doktoruna gideceğiz. Bide masaj yapıyoruz gözyaşı kanalının olduğu yere. Öyle söylemişti doktor. YouTube dan izleyebilirsiniz. 1 yaşına kadar bekleyeceğiz eğer geçmezse küçük bir operasyonla açılıyormuş. Bir an evvel doktora gidip ne olduğunu öğrenmenizi tavsiye ederim. Bizde durumlar böyle