Emin_e Og8220 benim oglum da oyleydi ben omzumda uyuttum hep, yeter ki uzun uyusun diye.. kanepeye oturup omzuma aliyordum o sekilde uyuyorduk yaklasik 2 ay oyle uyudu sonra duzelmeye basladi… ilk zamanlar sizin kokunuza muhtac, ihtiyac hissediyor bebis
Og8220 Lina-44 Haklisiniz benim ilk bebegim tecrübesizlik yetememe hissi ne yapıcağını bilememe hepsi bir arada Doğum travma olarak kaldı onu atamadan bebek de böyle yapınca Uzuldum ama buna sukur diyelim ozaman
Lina-44 Aryemus_3 öyle bişey yok inananın önce 40 sonra 3 ay sonra 6 ay denilir şakin öyle bi durum yok. Sabırla geçecektir kendinizi bi güne adapte edip o günü bekleyip ardından bi şeylerin düzelmeyişi ile hayal kırıklıgına uğramayın. Sürünmeye başladıklarında kendileri kucakta durmuyorlar . Su an harcadıkları dolu dolu bi enerji olmadığından uyanık kalma süreleri uzun. Süründüklerin de su yürütece koyulan evrede enerji lerini o zaman atıp yorulacakları için o zaman yorgunluktan uyumaya düzene binecektir. Bazı çocuklar uykuyu sevmez .benim büyük olan misal hiç uykuyu seven bi çocuk olmadı 8 yaşında hala bıraksan sabaha kadar oturur uyuyayım demez. 8yasındakini bile akşamları yatağına gönderene kadar bir sürü zaman geçiyor sorun yaratıyor huzursuz oluyor yoruyor bizi. Bunlar küçük tabi uyumaları gerekir büyümeleri için ama sabır şu olur sürekli uyumuyor diye kafaya takıp huzursuz olursanız bebeğiniz hisseder huzursuzluğunuzu . Zamanla düzeleceklerdir emin olun. Huzurlu mutlu sakin kalın . Sağlıkla büyütmeniz dileği ile 🤗
Aryemus_3 Lina-44 biraz şans lazım sağlıklı olsunlarda inş akıllı da olsunlar ki bizde verimli olup güzel bakabilelim teşekkür ederim yorumunuz için 🤗🌺
Og8220 Lina-44 Teşekkür ederim gerçekten öyle haklisiniz ne desenizde insallah artık daha pozitif olacagim🌸
Sevcanoztas Arasmertinannesi merhaba benimde oğlum 12 günlük 40 45 dakika boyunca emiyor fakat memeyi bırakınca tekrar aranıyor doymuyor gibi geliyor sütümü sağına baya geliyor sonra biberonla sütümü veriyorum yada mama veriyorum o şekilde uyuyor ne yapmam gerekiyor doymuyor mu acaba emerken süt geliyor mu gelmiyor mu çok endişeliyim böyle olunca sürekli ağlamak geliyor bana
Arasmertinannesi Sevcanoztas gazi olabilir canım. Gazlı bebekte sürekli emmek ister hazmetmek için. Veya dediğin gibi doymuyor olabilir ama lütfen mamaya başlamadan önce sütünü arttırıp sağmayı dene🤗 Emzirmeden önce biraz sağ sütünü ve bebeğin memeyi emerken aradan ağzına sütünü damla damla ver hem doyar hem memeyi bırakmaz sütünde artar 🤗 baktın çok doymuyor uyumuyor doktoruna danışıp mama takviyesi o zaman yap 🤷♀️
Sevcanoztas Og8220 birde düşüncem emerken sanki öylesine emiyormuş gibi geliyor sanki ağzına süt gelmiyor gibi emin olamıyorum göğüslerim de yumuşak
Kediannesi Nanoglu günde kaç defa biberon verdiniz de alıştı acaba bende hem meme hem biberon veryrm da 20 gunluguz
Nanoglu Kediannesi ilk önce emzırdım sonra biberonla mama verdim iki aylıkken bıraktı memeyı. Moral çok önemli zaten sütlü bir anne degıldım eşim işi dolayısıyla yanımızda olamadı bende hem uykusuz hem yorgun üstesinden gelemedım moral düşüklulugu yaşadım ondan da gitti sütüm ee çocuk da bıberona alıştı boylece 😞
Acemianne22 Og8220 ilk zamanlar hep böyle oluyor zamanla geçer 40 günde geçiceğini söylüyorlar hep ama bizimki 3 ay sürdü dünyaya alışmaya çalışıyormuş bebişler
Og8220 Sevcanoztas Ben öyle hissettiğimde göğsümü elimle sıkıp ucuna bakıyorum süt varmi Yok mu diye aldığını görünce rahatlıyorum
Pinarr1 Og8220 çok normal daha çok y mi oda sana geldiği yeni dünyaya alışma süreci emin ol gecicek az sabır.
Nanoglu Og8220 birbirinize destek olun moral düşüklüğü yok canım Allah’ın izniyle bugunlerınde gececegını düşünün rabbim kolaylık ve senin de yüreğine ferahlık versin 🤲🏻
elmalikurabiye Og8220 cok normal. 5. Haftada ataga giriyorlar 40 gune denk geliyor az cok ataktan sonra duzeliyor emzirebildigin kadar emzir guzel anne inan ozleyeceksin