Og8220
öncelikle hemen düzelmesini bişey yapıp da kesintisiz uyumasını beklemeyin. Bebekler uyumaz zaten kesintisiz . Bebeği tıkamak,gazını almak rahatlatıp uyku sürelerini biraz uzatabilir. Ki sizin daha gaz olayı başlamamıştır 15 günlükten sonra başlayacaktır. Merak etmeyin geçiyor hepsi her ay daha düzene girecektir. Kendini yopratma bunu sürekli düşünüp hep mutlu olmaya çalış ona her baktıkça kucakladıkca emzirdikçe. Yoksa süreç çok zorlar seni neden neden deyip. İnan ki zaman öyle hızlı ki. Hızlı büyüyorlar göz açıp kapayınca ya kadar o yüzden ne sıgdırırsan kar yanına. Ben ilk çocuğum üni okurken oldu 2 aylık bırakıp çıkıyordum sonra çalışmaya başladım . Yetişemedim yani büyütülsen tanık olamadım gibime geliyor hep koşturmaca ile geçti. Yorulmak hep aklımda idi tadını cıkartmadım . Şimdi bunda uyumadığında bile alıp kucağıma sarıp oturuyorum saatlerce bakıyorum konuşuyorum bolca seviyorum hafızama kaydetmeye çalışıyorum her yüz hatlarını . Gündüz de gecede hep böyle tatmin oluyorum. Geçecek çünkü bu anları.bolca sarılmaya çalışıyorum. Doymak için büyüdüklerin de kendileri gelmiyor zaten kucağa 😊 zaten sonra sında çalışmaya başlanacağım o yüzden bebeğimle çalışana kadar bolca zaman geçirmeye çalışıyorum.