Biberon verme bence çoğu insanda aynı durum oluyodur benim de oldu bebeğim 42 günlük naparsan yap acıyor bikac gün sonra göğüsler alışıyor ben aldığım şeylerin çoğunu kullanamadım bile düzgün gümüş kapakları taktım bir de zeytinyağli ve balmumu bir tarif var annem bana yaptı yumusak tutyor ve besliyor o ıyi geldi yapacak olursan tam tarifi öğrenip yazarım ben hala acıdı zamanlar kullanıyorum hazırda var