MinnakAsel Allah rızası için 2gunluk bebeğim var goguslerim ucu kanamaya başladı lanolin kullanıyorum ama fayda etmiyor varmı bildiğiniz bı yol çok çabuk ve geciricen
Defneninannesie MinnakAsel benimde aynıydı hepsini denedim ,lansinoh,ayva cekirdegi faln ama geçirmedi e vitamini aldim kırıp onu sürdüm benim ucumda azdı sadece ucunu ağzına aldığı için çok fenaydi e vitamini sürüp silikon üç aldim onla emziriyorum. Gümüş kapak takiyo4um emzirdikten sonra acimiyormu dersen gogus uclarim hala aciyor
demetdiyebiri35 MinnakAsel o sorun bendede var ne kullanırsan kullan o yara olacak ve hemen geçmiyor:( zeytinyağı sür her emdikten sonra benim canım yansada kanasada ben emzirdim daha çabuk iyileşti biliyorum gözünden yaş akıcak hale geliyorsun ama yinede emzirdim şimdi sadece az acı var. Birde pompa aldım sağıyorum biberonla veriyorum en azından göğsüm dinleniyor aventin göğüs ucu kalkanı var herkee çok memnun sipariş ettim Pazartesi gelicek inş sonrası için işe yarar. Dene istersen dediklerimi inş geçer acısı güzel anne❤️
SeymaCesur MinnakAsel Lonolini biraz daha kullan 2 gün icinde etki göstermemis olabilir. Her emzirmeden sonra sür. Ben 1 hafta kullandım ne yara kaldi ne baska bie sey.
Gozdesa Ben gümüş kapak kullanıyorum, krem vb hepsini denedim geçmedi, gümüş kapak biraz da olsa açımı dindirdi, kremlere vs o kadar para yatırmaktansa ilk önce bunu alsaymisim keşke dedim bı deneyin isterseniz
MinnakAsel Gozdesa bana suanlik acil bı çözüm lazım bilemedim bende Krem aldım şuan çok kötü goguslerim zaten sezaryana oldum dünyanın ağrısını çekiyorum şuan kuzum ya
MinnakAsel Gozdesa kızlar bı sorum daha olucak size bide bebeğim gazlı bı bebek kimyon çayı diye bişey duydum ama yapsam hem ona hem kendime iccem iyi gelirmi sizce ona vernelimiyim
2balbiranne MinnakAsel canımm evicorp vitamin kapsül aldır eşine patlatıp göğsüne süreceksin 3 güne iyleşir bende çok çektim aklına gelebilecek herşeyi denedim fayda etmedi vitamin kapsül olduğu için yıkamana da gerek yok hücre yenileyen çok iyi ilaç 👍🏻
Kbrdnz MinnakAsel evet canım hakiki zeytin yagi netten de okuyabilirsin faydalarini cok ıyi geldi bana
MinnakAsel Mcatlas g kızlar bı sorum daha olucak size bide bebeğim gazlı bı bebek kimyon çayı diye bişey duydum ama yapsam hem ona hem kendime iccem iyi gelirmi sizce ona vernelimiyim
demetdiyebiri35 MinnakAsel bebeğe içilir mi yaa sen içeceksin her yemeğe onu katacaksın sen den ona geçiyor zaten sakın bebeğe verme ilk 6 ay su bile verilmiyor bebeğe
Kbrdnz MinnakAsel bence doktoruna sor canım sağlık ocağı doktorumuz 1 2 çay kaşığı vereblrsin demişti cocuk doktorumuzda 1 aydan once verme ddi bizde yaşıyoruz o sıkıntıyı ben kupada kimyon ve rezene demleyip iciyorum
MinnakAsel Defneninannesie acimasi normalde morwrmis yarılmış benimkiler küçük diye biberona vermek istemiyorum gümüş kapak sipariş edicem kuzum artık dediğiniz gibi
MinnakAsel demetdiyebiri35 canım yaniyo sezaryanliyim zaten bide onun diski ağrısı mahfoldum diyebilirim küçük diye bbiberon vermek istemiyorum ama mecbur kalırsam vericem
demetdiyebiri35 MinnakAsel azarlamadım yaa aşk olsun :)) valla şuan yediğimiz içtiğimiz herşey acayip onlar minnak yaa ondan dedim yanlış anlama lütfen ♥️