Bbv Çok geçmiş olsun. Ben troid hastasıyım. Acaba bende mi test yaptırsam diye düşündüm. Topuk kanında çıkmayınca
Sugul Krkmzanne bebeğiniz küçük mü ilk aylarda oluyor oğlumunda yüksekti değeri takip edildi 2 3 ay içinde normale döndü ilaç kullanmadık kendiliğinden düzeldi. Benimde hamilelikte tsh değerim yüksekti ilaç kullanmıştım
Cansubasak Krkmzanne ben haşimato hastasıyım tüm hayatım boyunca kullanacağım bebeğimde de olabilir diye daha 3 günlükkken baktırdık o zman doktor 20 ye kadar şimdilik normal kabul ediyoruz demişti bizimki de 3,5 çıkmıştı