Krkmzanne benim kziimda var cnm şuan 20 aylık ve doğduğu günden beri tkaip altında başta her ay sonra ,2 ayda bir şimdi 3 ayda bir kan aliniyor ve hap var veriyorum aç karna her sabah çok şükür düzene giriyor tedavisini düzenli ve ilacını slduzenli saatinde vermek gerek o çok önemli ben çok şükür öyle yaoiyorum ve 3 yaşına kadar böyle 3 yaşından sonra tedaviyi devam edip bırakmak için takip eidyorlar gene değerleri düzelirse tedavisi biter düzelmezse ömür boyu ilaç kullanacak eğer tedavi edilse korkma hiç birsyr olmuyor ama.tedavi edilmezse çok ciddi sorunlara yol açıyor