Sefalarlahayat Gerçekten mi bilmiyorum ki. Ben hep fayda görüldüğünü de duydum. Bizzat şahit de oldum. Ne zamandır takıyorsunuz ki acaba? Hani bizimki denk mi geldi diyeceğim ama inanın denk gelme değil. Kesinlikle kolye den sonra kesildi. Fazla kaşıntımız da olmuyor. İlk oğlum bundan 11 yıl önce doğmuştu. Onun doğurduğum dönemde kehribar filan yoktu ama çok zor atlatmıştık diş dönemini. Salyalar çok fena akıyordu. Daha kötüsü yavrumun diş kaşımaltan hiç rahatı yoktu. Hatta bir gün gece eşimi göndermiştim nöbetçi eczaneye diş jeli aldırmaya. Ama şimdi bunların hiçbirini yaşamıyoruz kehribar sayesinde çok şükür. Umarım siz de bir an önce fayda görürsünüz. Onlar iyi olsunlar hep🙏🏿😊