Bebeğim 4 ay 19 günlük. Her uykumuz ağlayarak. Uyandığında da mızır mızır. Altı temiz karnı tok yeni uyandı yine mızır mızır. İlgisini çekemiyorum. Eller sürekli ağızda salya deseniz sular seller akıyor. Umudum kehribarda. Deneyimlerinize talibim. Lütfen yardım edin. Hangi hesaptan almalı acaba?