2prematureannesi Barlasmom ben sleppy bin külotlu bezini kullanıyorum gece uyutmadan önce takıyorum sabah uyandığında mesela bakıyorum bez dolu ama sızdırma yok ben çok memnunum tavsiye ederim tabi geceleri değiştirme yaparken hafif uyanık oluyor haliyle
Yaseminasil Prima premium care ve prima pure olan asla sızdırmıyor bi kere pişik kızarıklık yaşamadım
Arzu-yavuz Barlasmom ben de hiç memnun kalmadım primadan sleepy de çok kötüydü hiç memnun olmadım molfixe geçtim pamuklu yüzey çok memnunum akşam 10 da takıyoeum kaka yapmazsa sabah 8 e kadar hiç sızdırmıyor sleepy 1 saat içinde tüm sırtı ıslanıyor
Afa Arzu-yavuz kesinlikle sleppy öyle her gece komple üst değiştiriyorum. Üşümesi bir yana uykusu açılıyor uyutmaya uğraş dur tam bir çile asla tavsiye etmiyorum sleepy
Alpp2020 Primayi evinize bile sokmayin derim.icindeki malzemeler okadar zararliki ileride cocuklarda kisirliga bile sebep veriyor.bunu soyleyen cocuk doktoru arkadasim.
Kiraz Barlasmom normal bez külot bezş hiç denemedim benim bebeğim kalasını yaptı mı tüm bezi doldurur çok yapar çişide öyle hiç sızdırmıyor sleepy bu arada yazmayı unutmuşum yani pişik bezden dolayı olmamış hiçbir bezde geçmedi teni çok hassas hemen pişik oluyor devamlı pişik önleyici kullanınca sleepydede olmadı pişik
Nildailay Barlasmom migrosun besi minies kullanıyorum sabah bazen o kadae dolunoluyorki şaşırıyorum nasıl sızdırmıyor diye
Cagansen Barlasmom bezi nasıl bağlıyorsunuz biraz sıkın yani iki yandan güzelce düzelterek sıkarak bağlayın göbeğinden 2 parmağınız sığacak şekilde rahatlatın bezi bu şekilde bir deneyin derim. benimkide başlarda sızıyordu bağlama şeklinden olduğunu farkettim deneyin bakalım biz gevşek bırakabiliyoruz sıkmasın diye iz kalıyor çünkü acıttığını düşünüyoruz
Esinin-Annesi O kadar bez denedim ki hiçbirinden memnun kalmadım ya sızdırdı ya da pişik yaptı. 3 Aydır Hakmar marketin bezini kullanıyorum Confy kesinlikle tavsiye ediyorum 😊
Canada10 Barlasmom sleepy den kakalı zıbın yıkamaktan ve aşırı lastik izinden dolayı bıkıp GOON ‘a geçtim çok çok memnunum daha hiç sızdırma taşma problemi yaşamadım dokusuda aşırı yumuşak ondan daha yumuşak bir bez görmedim şuana kadr ☺️
hira5bugra- Barlasmom Birkere primayı kullandıysan başka bez kullanamıyorsun canım hemen pişik yapıyor bizzat kendim şahit oldum maalesef
Merveplnc Sleepy hem kaka hem çiş sızdırdı 4 aydan sonra bizde Molfixe geçtik kimse yazmamış şaşırdım. İyi ki molfixe geçmişiz. ( sleepydende sızdırma dışında memnundum pişik vs yapmadı )
Merveazra Barlasmom prima premium care cok memnunum. Bende 4 numaraya gecince prima aktif bebek’e gecerim diyordum gecmiyim oyleyse burde bisey sorucam prima aktif bebekte, premium care’deki gibi sari cizgi var mi cocuk cis falan yapinca rengi degisen yani?
Barlasmom Merveazra hayır çizgi yok malesef ve geceleri iki kat bezlemeyi bile denedim yine de sızdırdı🤷♀️