Siparisinden eksik ürün çıkan oldu mu eksik ürün çıkarsa 24 saat içinde arayın yazıyor aradım bant kaydı biz sizi ariycaz dedi aramadı ertesi gün yine aradım yine aynı siteden yaziyim dedim aramada sıraya soktuğu için yazı kabı etmiyor napicam bilmiyorum mağazaya gidince yardımcı olurlar mı ki