BaraninAnnesi ebebek internet alışverişinde taç bir fiyasko çok kötüler müzik kutusu gibi birşey aldım internetteki görselin alakası olmayan eski model birşey yolladılar hatta müzikte çalmıyordu iade ettim internetten kod oluştu ertesi gün kargoya vericem siteye tekrar girdim iade işlemi gözükmüyor 1 hafta uğraştım bu sorun için paramı 1 ay sonra geri iade aldım onuda kaç kere aradım her defasında durumu anlattım ve şikayette ettim internet alışverişinde kendisini geliştirmesi lazım müşteri hizmetleri berbat