Balder görümcemin oglu 9 yasında. Cok severim kendisini.
o krese vermiş. Calısmak zorunda oldugu için. Calısman gerekmiyor ise krese verme dedi. Ne kadar iyi olursa olsun elbet bir baskı var dedi keza haklı. Çevre arkadaslarımdan biliyorum hani.
okula kadar sen bak. Oyun gruplarına gidersiniz. en azından sen orada olursun dedi.
detayları var tabi. Benım aklıma da yatmıyor degıl hanı. Calısma zorunlulugum yoksa cocuguma bakayım bosuna mı cocuk yaptık diyorum.