Evet kızlar 6 yıllık bı çalışma hayatım vardı ama şuan evdeyim çocuğuma bakıyorum evet cok guzel sorun yok ıyıkı kendım büyütüyorum suan. calsımayı cok sevıyordum ve hala ıstıyorum cocuk 3 yasına falan gelince calsıırım dıyorum nedense karamsarlık var sankı büyütünce calısamcam bulamıcam iş gıbı nebılım işte halbukı yasım genç kendımede guvenırım ama nıye böyle düşünüyorum bılmıyorum sormak ıstedıgım cocugu büyütünce ıs yasamına dönen var mı duyunca motıve olucam gıbı💖