Benim bebeğimde de oluyor .Sirf bu yuzden korkudan basında bekliyorum bazen ,yuz kere kontrol ediyorum içim rahat etmiyor.Ama araştırdık her bebek yaşıyormuş böyle şeyleri tukurugunu falan kontrol edemiyor,dilinin varliginin farkına varıyor onu cignemeye çalisiyor ya da kusmugu geri çıkıyor reflu sebepli.