Bebeğim (2.5 aylik) uyurken bazen de uyanikken boyle yutkunuyor ama boğulacak gibi oluyor 1 saniye sürüyor. Bogazinda süt varmis gibi sanki . Azini şapirtadiyor sanki azinda bir sey varda onu yiyormuş gibi. Anlamadim neden böyle bilgisi olan var mi ?