Brglbray 3. Ayımızda bitti çok şükür allahım o ağlama krizleri neydi öyle kafayı yiyordum valla. Nurse harweys damla kullandım rezene ve benim içtiğim süt attrııcı çayı karıştırdım içinde kimyon papatya çayı falan vardı içtiğimin içinde her yatırdığım da yüz üstü yatırdım. Artık hiç dayanamayacak nokta olduğunda zeytinyağı içirdim biraz ama bursadan hakiki gelmişti bize. Havluyu sürekli ısıtıp karnına ve ayaklarına sardım. Hiçbiri de bi çözüm etmediği günler oldu o zamanda ya fön makinesi açıyordum yine durmuyorsa ikimizde soyunup suya giriyorduk içeriye ısıtıcıyı kuruyordum. Çok zor günlerdi gerçekten ama geçecek sabredin. Hepsini aynı gün yaptığımda oldu ama mesela saat 6da başlıyordu benim oğlan ağlamaya saat 5 gibi hepsini yapmış tamamlamış oluyordum saat 8e kaydı 9 a kaydı 10a kaydı sonra bitti şükür. Sadece istikrarlı ve sabırlı olun kesin bi çözüm yok onun en çok size ihtiyacı var ben çok zorlandığımda hem o hem ben rahatlıyım diye hep suya girdik bana yapışırdı suda babamız yavaşça yıkardı oğlumu kucağımda şarkılar falan söyler gevşetirdik sonra huzurlu bi uyku. İnşallah en kısa zamanda atlatırsınız
Aslihannazli Biogaia kullanıyoruz bizde kısmen işe yaradı birde kendime rezene kimyon ve anason çayı demliyorum faydalı doktora sordum tüket dedi bi sıkıntı olmazmış bi fincan içiyorum deneyebilirsin🙏🙏❤şifa bulur inşallah 🙏🙏❤