Ozgemir05 Canım bak ben götürdüm günde 4 defa rezene kimyon anason çayı demleyip 4 defa 15 ml içiriyorum nurse harweys bir de sap simpleks kullanıyorum düzenini bozmuyorum birde gün içinde su vermeyi unutma bu şekilde biraz da olsa rahatlıyorkar
Ciilem diloska bu benim için bir rüya 2 saat uyusa uyanmadan sevinçten ne yaparım bilemiyorum .. ilaç mı uyutuyor rahatladığı için acaba birde kaç aylık canım
Crnn Benim bebeğimede kolik dedi doktor çok ağlıyodu gazdan anne sütü içmiyo sadece mamayla besleniyo hipp combiotic kullandık 1 aylık olana kadar sonra doktor bize biogaia ve sab simplex verdi mamamızı da değiştirip similac total comfort kullanmamızı söyledi ve gaz sorunumuz 1 2 hafta sonra bitti artık o ağlamaları yok şükür .
Eymenn Kızlar benim bebeğimde koşük şuan 40 günlük.hwr akşam 6 da başlıyor gece 3 e kadar ağlıyor.mosmor oluyor ağlarken nefesi kesiliyo resmen canı öıkıyo çocuğumun ama elimden hiçbişey gelmiyor.gözümğn iöine bakıyo eesmen ağlarken çok üzülüyorum.her gece acile gidiyoruz doktorlarda hiçbişey yapmıyor.bütün damlaları kullandım hiç fayda yok.şuan rezene kimyon anason çayı aldım aktardan her emmeden 15 dakika önce bir çay kaşığı emdikten sonra 1 çay kaşığı daha veriyorum çok şükür gaz çıkarıyor.🙏🏻Ama gerçekten sabır
Eymenn Şuan tek isteğim inşallah gerçekten işe yarar ve çabuk atlatır bebeğim.yoksa dayanamıcak diye korkuyorum.
TmyLina Ciilem çorap kullanmadım canım ayaklarını sürekli sıcak tuttum ama kemer kullanıp memnun kaldığım için söyledim
diloska Ciilem rahatladığı için sanırım yoksa gündüz de uyumasi gerekirdi ama gündüz 0 uyku 2 buçuk aylık ♥️
ayis Bizde metsil bi işe yaramadı bende Biogaia kullanıyorum tamamen geçirmesede sadece o işe yarıyo.