monna 7 günlüktü aşırı kusmaları başladı. Zaten hep çok ağlayan huzursuZ bir bebekti. 45 günlük olana kadar gittiğim her doktor kolik dedi birşeyi yok olur böyle şeyler dedi. Ama çok ıkınıyor, yetişkin gibi gaz çıkarıyor, mukuslu kaka yapıyor, uyumuyor, hep ağlıyor ve şiddetli kusuyordu. 45 günlükken kan gelince kakasından o zaman alerji dediler. Kızımın testlerinde hiç çıkmadı neye alerjisi olduğu. Zaten çıkması da beklenmiyordu. Belli bir yaşın altında testler doğru sonuç vermiyorlar demişti doktoru. Yani pozitifse vardır demişti ama negatif ise kesin yoktur diyemiyoruz demişti. Kızıma balık süt ve süt ürünleri yumurta birçok meyve ve sebze tavuk ve dana eti kuruyemişler dokunuyordu. Ya daha çok şiddetli kusuyordu ya da ağrısı oluyor ve saatlerce kıvranarak ağlıyordu.