Mrwdmn baştan çok kötü bir karar vermişsiniz, keşke böyle olmasaydı 😕 geçmiş aşılar için ne yapılabilir bilmiyorum, ama bari bundan sonrasını yaptırın. Aşı yapılınca ateşi çıkar da hastaneye gideneyiz diye korkmayın, aşı sebepli çıkan ateş için hastaneye gidilmiyor zaten. Ilık duş, ince giydirmek ve calpol ile siz kendiniz düşürüyorsunuz ateşi