Merhaba arkadaşlar, şimdi size bir pişmanlığımı ve hala içimi yiyen kararsızlığımı dile getireceğim. Zaten üzgünüm lütfen siz de beni daha çok üzmeyin linç etmeyin. Ben hamileliğimde aşı yaptırmayan kesimle tanıştım çok okudum ve anlattıklarıyla çocuğuma bir şey olmasından çok korktum ama kafamda oturmuyor. Aşının çok zararı var evet ama olmazsak ne ile nasıl korunucaz güçlü bağışıklığı ya oluşturamazsam. Eşime anlattım eşim de yaptırmayalım dedi ama sadece benim anlattıklarımı biliyor yani extra bi bilgisi yok. Gel gelelim benim doğumum geldi ve aşılarını yaptırmak istemedim ama doğumhanede bile kararsızdım doktorlar da farketti. Şimdi ise hala içim rahat değil. 4 aylık olduğundan beri çok düşünür oldum bide bu virüs olaylarıyla daha da kafam karıştı. Yani sorum şu oğlum 4 ay 23 günlük şuan aşı yaptırmaya başlayabilir miyim ve önceki aşılar nasıl yapılacak bilen var mı? Çok ağır gelir aşılar diye korkuyorum ateşlense doktora götüremem bu süreçte ben ne yapıcam bu kararsızlıkla yardım edin. Çok teşekkürler.