Mucizem27 Aka2020 benim bebeğim dede oldu endişelenecek bişi yok normal zamanla düşüyor ama benimki 3 günde düştü sizinki baya sürmüş karnı doyduğundan emin olun düşer Zaten
Aka2020 123Balyankliponcik123 doğum yaptığım doktor alkollü bi sprey önerdi onu kullandım batikon hiç aklıma gelmedi 😣
Aka2020 Zaman ayırıp cevap veren herkese çok teşekkür ederim, göbek düştü sorun yok şu an için☺️ Hepinizin anneler günü kutlu olsun güzel anneler 🌸
Aka2020 Hayatmavisi göbeği düştü ama kan gelmeye devam etti o yüzden bugün götürdüm doktora K vitamini verdiler. Kan değerlerine de bakıldı kötü bi durum yok çok şükür. Teşekkür ederim çok düşüncelisiniz 🥰
Aysc Aka2020 benim bebeğiminde 18. gün düştü. Doktor yıkama demişti yikamadik baktık olmuyor 16. Gün yıkadık 2 gün sonra düştü . Görüntüsü sizinki ile aynıydı göbek düştükten sonra bile akıntı devam etti. Doktora götürdüm krem verdi o şekilde kapandı. Siz kuru tutmaya özen gösterin doktora yolunuz düşerse de bir gosterirsiniz içiniz rahat eder. Sağlıcakla büyütün inşallah.