Benim kızımın da 13. Gün düştü baya uzun gelmişti o süre. En son doktora götürdük azcık koku da geliyordu. Baktı düşmek üzere dedi hiç bir şey surmeyin düştükten sonra da yıkayın demişti. Zibinina lekeler çıkıyordu bizim de. Tavsiyem eğer yaradan gelenin dışında kan varsa taze yani bir de akıntı ağır koku yoksa düşecektir kendiliğinden. Bir de bebeğinizin cildi aşırı kuru görünüyor göbeği düşmeden yıkamayalım demiş olabilrsiniz ben de öyle yapmıştım fakat biraz nemlendirin çok kurumuş